Towary w naszym sklepie można zakupić:
Płatności:
Dla wygody naszych klientów oferujemy wiele możliwości zapłaty za zamówione towary. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Formy Płatności.
Wysyłka:
Nasz sklep internetowy oferuje wiele form wysyłek. Wysyłkę można zamówić także za granicę. Dodatkowo zamówiony towar można odebrać także w naszej siedzibie.
Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdują się na stronie: Koszty przesyłek.
Faktury i Paragony:
Na towar zakupiony w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT. Faktura przesyłana jest razem z zamówionym towarem
Bezpieczeństwo zakupów:
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym sa oryginalne i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją
producenta. Okres gwrancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są starannie pakowane, a wysyłany towar zabezpieczony w taki sposób aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt:
e-mail: biuro@materace-sportowe.pl lub telefoniczny: +48 33 817 73 05
Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail zostaje wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia. Jeżeli wybrałeś formę płatności jako przedpłata w potwierdzeniu zamówienia znajdziesz numery kont bankowych, nr zamówienia, oraz kwotę do wpłaty.
Stan realizacji zamówienia:
Jeżeli zarejestrowałeś się w naszym sklepie stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić logujac się do swojego konta. Informacje na temat stanu realizacji zamówienia można także uzyskać od naszego pracownika
pod nr telefonu: +48 33 817 73 05 lub +48 601 51 10 26.
Zmiany w zamówieniu:
Istnieje możliwość dokonania zmian w zamówieniu dotyczących, adresu wysyłki do momentu wysłania przez nas przesyłki. Aby dokonać zmiany należy się z nami skontaktować poprzez:
e-mail: biuro@materace-sportowe.pl lub telefonicznie: +48 33 817 73 05 lub +48 601 51 10 26
Zwrot towaru:
Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny jeżeli zgłosi ten fakt przed upływem 10 dni od momentu otrzymania przesyĹki. Dowiedz się jak zwrócić towar.
Gwarancja:
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Okres gwrancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Naprawa gwarancyjna realizowana jest na podstawie faktury VAT. Reklamowany towar wraz z fakturą należy odesłać na nasz adres: P.P.H.U. Prosport, ul. Beskidzka 763, 43-378 Rybarzowice
Zamówienia
Płatność i dostawa
Gwarancja i zwroty
Sklep Prosport - informacje